Nu exista copii rasfatati!

Da, ati citit bine. 
Nu exista copii rasfatati, exista doar copii care nu au primit suficienta iubire, respect, rabdare, indrumare, sprijin, incredere, acceptare.

De multe ori, din graba de a rezolva totul la timp, din dorinta de a face tot ce este mai bine pentru copii sau de a le oferi tot ce este mai bun, din oboseala sau chiar din incercarea de a le lasa libertate, ajungem sa uitam chiar de ei, de copiii nostri.


Atunci cand un copil se manifesta "rasfatat", in realitate el incearca

  • sa isi manifeste caracteristicile si sa fie indrumat in a se exprima in mod echilibrat,
  • sa-i fie stimulate creativitatea si intelectul, 
  • sa-i fie confirmate calitatile,
  • sa fie perceput de catre parinti, observat si acceptat asa cum este el, 
  • sa primeasca neconditionat si sa ofere iubire
  • sa primeasca hrana emotionala, imbratisari, sprijin si incredere,
  • sa isi exprime nevoile si sa gaseasca solutionari,
  • sa invete cum sa isi gestioneze emotiile si agresivitatea, 
  • sa exerseze relationarea si respectarea regulilor sociale,
  • sa invete si sa se dezvolte prin joc
  • sa primeasca reguli (vezi articolele despre reguli 1, 2, 3, 4, 5 si 6).

Rasfatul nu exista in sine, exista numai incercarea noastra de a-i controla pe cei mici, de a-i educa in functie de noi si nu de ei, de a ne atinge scopul personal in cresterea lor si teama noastra de a-i lasa sa fie, sa existe, sa se manifeste intr-un mod diferit de noi

Este important sa ne amintim ca ei chiar sunt persoane diferite de noi si ca rolul nostru este acela de a-i ajuta sa creasca echilibrat, asa cum sunt ei, impliniti, autentici si unici.

3 comentarii:

nelson spunea...

Este timpul să-mi împărtășesc mărturia, eu sunt Nelson și fericit când depun mărturie aici, am fost prezentată de Baba Ogbogo de mama mea când a descoperit că nu-mi pot rămâne soția însărcinată după 3 ani de căsătorie. Deci, acestea au adus atâtea probleme în căsnicia mea și au dus la divorț. a spus ea, el este extrem de spiritual și poate să o facă pe soția mea să se întoarcă la mine cu bucurie și putem avea copii împreună. La început, nu m-am îndoit până nu l-am contactat și apoi am aruncat vrăji puternice asupra mea și am făcut-o pe soția mea să se întoarcă la mine după ce a făcut ceea ce era necesar. Acum, suntem mulțumiți de copii minunați. Din ziua în care Great BaBa Ogbogo a lucrat pentru mine și mi-a rezolvat problemele. Am făcut un jurământ puternic că, atâta timp cât voi trăi, voi continua să mărturisesc despre bunătatea marilor sale lucrări, iar cei care se confruntă cu dificultăți de relație și căsătorie ar trebui să-l contacteze rapid și să devină un martor fericit ca mine. I-am renunțat la contact aici, prin e-mail: greatbabaogbogotemple@gmail.com sau l-am contactat prin numărul său WhatsApp. +2349020168697
El a făcut-o pe fosta mea soție să se întoarcă la mine cu bucurie
M-a vindecat de la un om impotent la un bărbat adevărat.

Pretty spunea...

Nu am crezut niciodată în chestii online, dar căutam cu disperare o soluție pentru a rămâne însărcinată pentru soțul meu, după ce doctorul meu mi-a spus că nu pot rămâne însărcinată, am fost îndrumată la Dr,dawn acuna de cea mai bună prietenă a mea care lucrează în același cabinet. cu mine i-am explicat totul Dr. Dawn acuna si ea mi-a promis ca ma va ajuta si mi-a dat niste instructiuni pe care le-am facut totul perfect apoi am fost la spital dupa 3 saptamani si spre surprinderea mea doctorul mi-a spus ca sunt insarcinata in 1 saptamana pana acum. ai o fetiță frumoasă, totul datorită Dr. Dawn acuna, contactează-o dacă ai dificultăți,
*Daca vrei sa ramai insarcinata.
*Dacă vrei să te reîntâlnești cu soțul tău.
*Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
*Dacă vrei să vindeci orice fel de boală.
*Dacă ai nevoie de putere spirituală.
*Dacă vrei vrajă de noroc.
*Dacă doriți să opriți avortul spontan.
Si etc
Este persoana perfectă care să te ajute să ai încredere în mine. Contactați-o Whatsapp: +2348032246310
E-mail { dawnacuna314@gmail.com }

Anonim spunea...

După căsătorie, viața mea a fost atât de grea, încât soțul meu a început să urmărească alte femei pentru că nu i-am dat un copil după ce am așteptat câțiva ani. Mi-am văzut căsnicia dispărând. Am făcut tot posibilul pentru a schimba situația, dar nimic nu a funcționat până l-am întâlnit pe Dr. DAWN, un vindecător spiritual. Dr DAWN mi-a salvat viața și căsnicia. acum am 3 copii. Sunt recunoscător Dr. DAWN și de aceea îmi las mărturia oricărei persoane care suferă de probleme conjugale și de fertilitate. E-mail de contact: dawnacuna314@gmail.com
Whatsapp:+2349046229159