"Nu sunt cum spui tu!"

"Cum sa fac sa nu ma mai afecteze ceea ce-mi spun ceilalti?" ma intreaba deseori clientii.

Dar oare de ce ne afecteaza ceea ce spun ceilalti despre noi? 

Este normal sa tinem cont de parerile celor din jur, deoarece asa ajungem sa ne identificam in perioada de crestere.

Aflam cine suntem si cum sa ne manifestam in functie de raspunsul parintilor, apoi al profesorilor, prietenilor, partenerilor de viata, al celor cu care interactionam in domeniul profesional, chiar si al copiilor nostri. 

Asta nu inseamna, totusi, ca tot ceea ce vine de la ceilalti ne este util. 

Odata ce am aflat (in mai mare sau mai mica masura) cine suntem, descoperim in interiorul nostru reactii la ceea ce ne transmit ceilalti. Unele remarci ne bucura, ne incurajeaza, ne dau aripi chiar. Pe cand altele... ne intristeaza, ne infurie, ne demotiveaza, ne rusineaza, iar uneori ne doboara atat de mult, incat ne dorim sa nu mai existam.


Ce reprezinta ceea ce ne spun ceilalti despre noi?

Toti cei din jur ne observa prin intermediul contextului lor. 


Asa cum nu exista doua persoane identice, evident, nu exista doua perspective complet identice. Din acest motiv, chiar si persoane cu care avem foarte multe in comun, pot ajunge sa ne "dezamageasca" uneori, adica sa nu aiba aceeasi parere cu noi, asa cum ne-am fi asteptat. Putem descoperi chiar ca nu eram atat de asemanatori, fara ca asta sa fie din vina cuiva.

In functie de contextul de viata in care ne aflam, putem vedea una si aceeasi situatie diferit fata de alta persoana, la fel cum pe aceeasi persoana o putem vedea diferit fata de acum ceva timp. 

Trebuie sa intelegem ca, atunci cand cineva “arunca acuze” inspre noi, de fapt ne este descrisa perspectiva acelei persoane. 


Ce variante de reactie avem?

Daca ne este util acum, putem integra in imaginea noastra de sine. 


Daca percepem diferit, punem intrebari pentru a intelege opinia celuilalt, pentru ca este posibil sa fie si opinia noastra, dar in alte cuvinte. 

Daca simtim ca nu ne reprezinta si ca ne activeaza emotii si ganduri negative, putem decide sa nu le preluam in interior, raspunzand ca perspectiva noastra este alta. 

Oricum ar fi, nu suntem obligati sa acceptam preluarea opiniei altora si, in acelasi timp, nu avem nici dreptul sa ne asteptam sa vada lucrurile ca noi. 


Deci, ce facem cu parerile celorlalti despre noi?

Raspunsul: orice vrem noi! 


4 comentarii:

nelson spunea...

Este timpul să-mi împărtășesc mărturia, eu sunt Nelson și fericit când depun mărturie aici, am fost prezentată de Baba Ogbogo de mama mea când a descoperit că nu-mi pot rămâne soția însărcinată după 3 ani de căsătorie. Deci, acestea au adus atâtea probleme în căsnicia mea și au dus la divorț. a spus ea, el este extrem de spiritual și poate să o facă pe soția mea să se întoarcă la mine cu bucurie și putem avea copii împreună. La început, nu m-am îndoit până nu l-am contactat și apoi am aruncat vrăji puternice asupra mea și am făcut-o pe soția mea să se întoarcă la mine după ce a făcut ceea ce era necesar. Acum, suntem mulțumiți de copii minunați. Din ziua în care Great BaBa Ogbogo a lucrat pentru mine și mi-a rezolvat problemele. Am făcut un jurământ puternic că, atâta timp cât voi trăi, voi continua să mărturisesc despre bunătatea marilor sale lucrări, iar cei care se confruntă cu dificultăți de relație și căsătorie ar trebui să-l contacteze rapid și să devină un martor fericit ca mine. I-am renunțat la contact aici, prin e-mail: greatbabaogbogotemple@gmail.com sau l-am contactat prin numărul său WhatsApp. +2349020168697
El a făcut-o pe fosta mea soție să se întoarcă la mine cu bucurie
M-a vindecat de la un om impotent la un bărbat adevărat.

Pretty spunea...

Nu am crezut niciodată în chestii online, dar căutam cu disperare o soluție pentru a rămâne însărcinată pentru soțul meu, după ce doctorul meu mi-a spus că nu pot rămâne însărcinată, am fost îndrumată la Dr,dawn acuna de cea mai bună prietenă a mea care lucrează în același cabinet. cu mine i-am explicat totul Dr. Dawn acuna si ea mi-a promis ca ma va ajuta si mi-a dat niste instructiuni pe care le-am facut totul perfect apoi am fost la spital dupa 3 saptamani si spre surprinderea mea doctorul mi-a spus ca sunt insarcinata in 1 saptamana pana acum. ai o fetiță frumoasă, totul datorită Dr. Dawn acuna, contactează-o dacă ai dificultăți,
*Daca vrei sa ramai insarcinata.
*Dacă vrei să te reîntâlnești cu soțul tău.
*Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
*Dacă vrei să vindeci orice fel de boală.
*Dacă ai nevoie de putere spirituală.
*Dacă vrei vrajă de noroc.
*Dacă doriți să opriți avortul spontan.
Si etc
Este persoana perfectă care să te ajute să ai încredere în mine. Contactați-o Whatsapp: +2348032246310
E-mail { dawnacuna314@gmail.com }

Anonim spunea...

După căsătorie, viața mea a fost atât de grea, încât soțul meu a început să urmărească alte femei pentru că nu i-am dat un copil după ce am așteptat câțiva ani. Mi-am văzut căsnicia dispărând. Am făcut tot posibilul pentru a schimba situația, dar nimic nu a funcționat până l-am întâlnit pe Dr. DAWN, un vindecător spiritual. Dr DAWN mi-a salvat viața și căsnicia. acum am 3 copii. Sunt recunoscător Dr. DAWN și de aceea îmi las mărturia oricărei persoane care suferă de probleme conjugale și de fertilitate. E-mail de contact: dawnacuna314@gmail.com
Whatsapp:+2349046229159

Anonim spunea...

Aveam cu adevărat inima frântă 💔 când dragostea vieții mele m-a părăsit, mi-a fost greu să suport, aproape că am renunțat dacă nu pentru un prieten care m-a îndrumat către un om spiritual puternic numit Dr. DAWN care și-a folosit puterile spirituale puternice pentru a restabili căsnicia mea.
Am decis să împărtășesc asta pentru a-i ajuta pe cei care au probleme similare precum ale mele sau alte probleme spirituale. Îi sunt atât de recunoscător Dr. DAWN.
👇🏻👇🏻👇🏻
Sună sau WhatsApp Dr. DAWN la acest număr +2349046229159.