Workshop-uri de psihologie in 2013

Copiii si tulburarile emotionale - de la preventie la tratament.
Data: 20.01.2013, orele 17:00 - 20:00

Gelozia - neincredere in ceilalti sau in sine?
Data: 03.02.2013, orele 17:00 - 20:00

Dependentele (alcool, droguri, jocuri online si pariuri)
Data: 17.02.2013, orele 17:00 - 20:00


Copiii supradotati - cum relationam cu ei si cum ii stimulam?
Data: 03.03.2013, orele 17:00 - 20:00


Stress si burnout - identificarea si gestionarea simptomelor, tehnici de relaxare.
Data: 17.03.2013, orele 17:00 - 20:00


Varstnicii si tulburarile emotionale.
Data: 31.03.2013, orele 17:00 - 20:00


Cuplul in deriva - tehnici de comunicare pentru o relationare echilibrata
Data: 14.04.2013, orele 17:00 - 20:00

Detalii:
Toate atelierele sunt interactive, participanţii putand adresa întrebări şi solicita îndrumare pentru situaţii din experienţa personală sau a celor apropiaţi lor.

Pentru cei care nu se afla in Sibiu, va exista posibilitatea participarii online la workshopuri. Participantii vor putea vedea, auzi si adresa intrebari live, pe tot parcursul evenimentului.

Locatia: Cabinetul de psihologie Oana Vasiu. Sibiu, str. Eschile, nr.35
Cost: 50 lei/ participant/workshop
Psiholog: Oana Vasiu
Contact si inscrieri: oana.vasiu@yahoo.com

In curand vor fi postate si descrierile fiecarui atelier.


Un comentariu:

Pretty spunea...

Nu am crezut niciodată în chestii online, dar căutam cu disperare o soluție pentru a rămâne însărcinată pentru soțul meu, după ce doctorul meu mi-a spus că nu pot rămâne însărcinată, am fost îndrumată la Dr,dawn acuna de cea mai bună prietenă a mea care lucrează în același cabinet. cu mine i-am explicat totul Dr. Dawn acuna si ea mi-a promis ca ma va ajuta si mi-a dat niste instructiuni pe care le-am facut totul perfect apoi am fost la spital dupa 3 saptamani si spre surprinderea mea doctorul mi-a spus ca sunt insarcinata in 1 saptamana pana acum. ai o fetiță frumoasă, totul datorită Dr. Dawn acuna, contactează-o dacă ai dificultăți,
*Daca vrei sa ramai insarcinata.
*Dacă vrei să te reîntâlnești cu soțul tău.
*Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
*Dacă vrei să vindeci orice fel de boală.
*Dacă ai nevoie de putere spirituală.
*Dacă vrei vrajă de noroc.
*Dacă doriți să opriți avortul spontan.
Si etc
Este persoana perfectă care să te ajute să ai încredere în mine. Contactați-o Whatsapp: +2348032246310
E-mail { dawnacuna314@gmail.com }