Copiii mici şi adaptarea la grădiniţă II

Cum îi ajutăm pe micuţi să se adapteze la grădiniţă?

Deseori, copilaşii care se obişnuiesc mai greu cu situaţiile şi cu persoanele noi, reacţionează similar şi în această situaţie, despărţindu-se cu dificultate de părinţi. Pentru a-i ajuta să accepte separarea, este important să aveţi o atitudine pozitivă, calmă şi suportivă, amintindu-le în mod constant de ce le place să meagă la grădiniţă. Poate le place o jucărie, un copil sau educatoarea, poate faptul că pot alege dintre mai multe jucării noi. Amintiţi-le toate acestea dimineaţa, în timpul pregătirii de plecare, cu veselie şi entuziasm, întrebându-i cu ce doresc să se joace în acea zi la grădiniţă. Dacă le e teamă din cauză că nu înţeleg când se vor întoarce acasă, explicaţi-le folosind un ceas unde vor fi limbile când vor reveni de la grădiniţă. Puteţi începe un joc, poveste sau desen împreună dimineaţa, pentru a-l termina la întoarcere. Aminiţi-vă că cei mici nu ştiu cum să îşi exprime emoţiile, astfel că au nevoie de ajutor pentru a verbaliza tot ceea ce simt. Le puteţi spune că le înţelegeţi teama, dar că vă veţi întoarce după ei la finalul zilei de muncă, iar atunci veţi avea parte de multă distracţie împreună. Pentru unii copilaşi poate fi mai uşor dacă au cu ei o jucărie preferată sau o păturică, acestea putând fi lăsate în dulăpiorul lor sau în cuier, până la plecare. În scurt timp se vor adapta schimbărilor şi vor îndrăgi grădiniţa.

Oana Vasiu

Psiholog clinician

5 comentarii:

Anonim spunea...

Nu sunteti pe domeniu dvs. Acesta e domeniul EDUCATIEI nu CLINIC! Poate într-o zi cei de la colegiu va vizitează site-ul! Nu puteti face orientare scolara si profesionala si nici educatie parentala! Poate va mai ganditi si nu va mai afisati asa!Sau nu stiti care va sunt competentele sau aveti unele pe care ati uitat sa le postati. Trebuie sa fiti acreditat pe psihologie educationala!

Oana VASIU spunea...

Vă mulţumesc pentru comentariu. Faptul că vă ascundeţi după anonimat când îmi aduceţi nişte acuzaţii grave mă duce la concluzia că nu prea ştiţi despre ce vorbiţi, că e vorba de gelozie profesională şi că sunteţi conştient/ă de impresia proastă pe care aţi face-o dacă v-aţi dezvălui identitatea. În rest, vă recomand să mai studiaţi psihologia.

torpey clare spunea...

Ce mărturie minunată, sunt clare de torpe, am fost fericită de căsnicia mea, nu până când soțul meu a început să asculte bârfe despre mine nefiind credincioși juramintelor noastre conjugale, am încercat să-l înțeleg că sunt bârfe și minciuni, dar a pierdut dragostea, încrederea și încrederea în noi. Așa că am devenit cupluri neplăcute și apoi ne-am completat pentru divorț, mai târziu ne-am despărțit. ani după divorțul nostru, am continuat și am încercat să trăiesc o viață normală fără el, dar nu am putut, așa că am început o căutare despre cum să-mi revin fostul soț, apoi m-am referit, BaBa ogbogo un bărbat extraordinar și extrem de spiritual care mi-a aruncat o vraja de dragoste și mi-a făcut EX-ul să se întoarcă la mine în perioada de 48 de ore. Sunt copleșitor, așa că îi las contactul aici pentru cei care au probleme de relație și căsătorie, astfel încât să poată ajuta cu lucrări grozave. E-mail: greatbabaogbogotemple@gmail.com. Sau numărul lui de WhatsApp. 447440557868. Ia legătura cu el, vezi cât de mare și puternic este. De asemenea, ajută în următoarele aspecte ...

(1) Opriți divorțul.
(2) Barrenness End.
(3) Noroc vraja.
(4) Vraja de căsătorie.
(5) Scapă de probleme spirituale.

Pretty spunea...

Nu am crezut niciodată în chestii online, dar căutam cu disperare o soluție pentru a rămâne însărcinată pentru soțul meu, după ce doctorul meu mi-a spus că nu pot rămâne însărcinată, am fost îndrumată la Dr,dawn acuna de cea mai bună prietenă a mea care lucrează în același cabinet. cu mine i-am explicat totul Dr. Dawn acuna si ea mi-a promis ca ma va ajuta si mi-a dat niste instructiuni pe care le-am facut totul perfect apoi am fost la spital dupa 3 saptamani si spre surprinderea mea doctorul mi-a spus ca sunt insarcinata in 1 saptamana pana acum. ai o fetiță frumoasă, totul datorită Dr. Dawn acuna, contactează-o dacă ai dificultăți,
*Daca vrei sa ramai insarcinata.
*Dacă vrei să te reîntâlnești cu soțul tău.
*Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
*Dacă vrei să vindeci orice fel de boală.
*Dacă ai nevoie de putere spirituală.
*Dacă vrei vrajă de noroc.
*Dacă doriți să opriți avortul spontan.
Si etc
Este persoana perfectă care să te ajute să ai încredere în mine. Contactați-o Whatsapp: +2348032246310
E-mail { dawnacuna314@gmail.com }

Anonim spunea...

După căsătorie, viața mea a fost atât de grea, încât soțul meu a început să urmărească alte femei pentru că nu i-am dat un copil după ce am așteptat câțiva ani. Mi-am văzut căsnicia dispărând. Am făcut tot posibilul pentru a schimba situația, dar nimic nu a funcționat până l-am întâlnit pe Dr. DAWN, un vindecător spiritual. Dr DAWN mi-a salvat viața și căsnicia. acum am 3 copii. Sunt recunoscător Dr. DAWN și de aceea îmi las mărturia oricărei persoane care suferă de probleme conjugale și de fertilitate. E-mail de contact: dawnacuna314@gmail.com
Whatsapp:+2349046229159