Studii postuniversitare

Asociaţia Română de Psihologie Analitică: Institutul C. G. Jung
Program de tip masteral pentru formarea în psihoterapia analitică.
Programul de bază este acreditat de C.P.R. în
15.09.2006
A.R.P.A. este membră a I.A.A.P.


Formarea se adresează cf. Legii 213 / 2004 doar absolvenţilor de Psihologie şi similare,
Medicină, Filosofie, Teologie, Pedagogie şi psihopedagogie specială, Asistenţă socială.
Absolvenţii acestor domenii, altele decât psihologia, trebuie să completeze studiile
conform Legii 213 printr-un pachet de discipline care să le asigure cunoştinţele
fundamentale de psihologie precum: Diagnostic şi evaluare clinică, Psihologie clinică
şi/sau medicală; Consiliere şi psihoterapie; Psihiatrie şi /sau psihopatologie;
Psihologia sănătăţii şi /sau psihosomatică; Psihologia dezvoltării (vâstelor). Toate
aceste discipline sunt obligatorii pentru a primi atestarea pentru liberă practică în
domeniu din partea Colegiului Psihologilor şi Federaţiei Române de Psihoterapie, cf.
Legii 213 din 27.05.2004 privind practicarea profesiei de psiholog.


Formarea de bază în psihoterapia analitică şi în consilierea de orientare analitică
cuprinde:
1. Program de tip masteral:
1.1. formarea teoretică şi metodologică: ore 550;
1.2. activitate practică clinică prin module în cadrul unei clinici de
psihiatrie şi de dependenţă alcoolică şi droguri: 150 ore;
2. Analiză personală şi didactică (se poate începe concomitent sau succesiv
programului de la pct. 1, cu psihoterapeuţi din cadrul A.R.P.A. - vezi date de contact pe site);
3. Supervizare prin formatori şi supervizori A.R.P.A. (Mihaela Minulescu,
Carmen Beyer, Carmen Constantinescu, Maria Tănase).


Intrarea în acest program de bază se realizează printr-un interviu cu
Comisia profesionala şi de Acreditare din cadrul A.R.P.A. pe baza unui Eseu
personal. Aspectele care fac obiectul acestui eseu personal sunt precizate în ghidul
anexat. (vezi: http://www.psihoterapieanalitica.ro/chest_eseu_admitere.pdf )


Interviul se va avea loc în penultima săptămână din septembrie.
Datele exacte şi locul se vor preciza la începutul lui septembrie 2008.


Preşedinte A.R.P.A.
Prof. Univ. dr. Mihaela Minulescu



SURSA: http://www.psihoterapieanalitica.ro/meniu_3_7.php

Un comentariu:

Unknown spunea...

Bună tuturor, sunt atât de încântat că soțul meu a revenit după ce m-a părăsit pentru o altă femeie. Soțul meu avea o aventură cu un coleg de serviciu și îl iubesc atât de mult pe soțul meu, dar el mă înșela cu colegul său de muncă și această fată cred că folosește vrăjitorie sau magie neagră pe soțul meu pentru a-l face să mă urască și asta a fost atât de critic și de necunoscut, plâng toată ziua și noaptea ca Dumnezeu să-mi trimită un ajutor ca să-l aduc înapoi pe soțul meu! Eram foarte supărat și aveam nevoie de ajutor, așa că am căutat ajutor online și am dat peste un site web care sugerează că Dr.Wealthy poate ajuta să-și revină rapid un fost iubit. Deci, am simțit că ar trebui să-l încerc. L-am contactat și mi-a spus ce să fac și am făcut-o, apoi mi-a făcut o vrajă de dragoste. 22 de ore mai târziu, soțul meu m-a sunat cu adevărat și mi-a spus că îi este atât de dor de mine, Doamne! Am fost atât de fericit și astăzi sunt din nou fericit cu bărbatul meu și trăim împreună cu bucurie și îi mulțumesc puternicului jucător de vrăji Dr.Wealthy, el este atât de puternic și am decis să împărtășesc povestea mea aici. dacă ești aici și Iubitul tău te refuză sau soțul tău s-a mutat la o altă femeie, nu mai plânge, contactează-l pe Dr.Wealthy pentru ajutor acum .. Iată adresa lui de e-mail, wealthylovespell@gmail.com
El face, de asemenea, următoarea vraja
Vrajă de sarcină
Vraja dragostei
Vraja de mărire a penisului
herpes
Vrajă câștigătoare
WhatsApp-ul său +2348105150446