Tulburarea de anxietate generalizată

Tulburarea de anxietate generalizată este caracterizată de îngrijorare şi anxietate excesive, exagerate, legate de evenimentele vieţii de zi-cu-zi. Persoanele care prezintă simptome ale tulburării de anxietate generalizată tind să se aştepte întotdeauna la dezastre, să se îngrijoreze de sănătate, bani, familie, serviciu sau şcoală. La acestea, deseori îngrijorarea nerealistă şi depăşeşte proprţiile situaţiei. Viaţa de fiecare zi devine o stare constantă de nelinişte, frică şi griji. În final, anxietatea ajunge să domine gandirea persoanei în aşa măsură încât interferează cu modul de funcţionare, inclusiv cu munca, şcoala, activităţile şi relaţiile zilnice.

Care sunt simptomele Tulburării de anxietate generalizată?
Această tulburare afectează modul în care persoana găndeşte, însă anxietatea poate provoca şi simptome fizice. Simptomele Tulburării de anxietate generalizată includ:

  • Tensiune şi îngrijorare continue şi excesive
  • Mod nerealist de a privi problemele
  • Stare de nelinişte
  • Iritabilitate
  • Tensiune musculară
  • Dureri de cap, migrene
  • Transpiraţie excesivă, transpiraţie „rece”
  • Dificultăţi de concentrare
  • Stare de greaţă
  • Necesitatea de urinare frecventă
  • Dificultatea de a adormi sau de a rămâne adormit
  • Oboseală
  • Tremurături
  • Tresăriri „din orice”

În plus, persoanele care suferă de Tulburarea de anxietate generalizată au deseori şi alte tulburări de anxietate (cum sunt atacurile de panică, tulburarea obsesiv-compulsivă, diverse fobii), suferă de depresie şi/sau abuz de alcool sau droguri.

Un comentariu:

torpey clare spunea...

Ce mărturie minunată, sunt clare de torpe, am fost fericită de căsnicia mea, nu până când soțul meu a început să asculte bârfe despre mine nefiind credincioși juramintelor noastre conjugale, am încercat să-l înțeleg că sunt bârfe și minciuni, dar a pierdut dragostea, încrederea și încrederea în noi. Așa că am devenit cupluri neplăcute și apoi ne-am completat pentru divorț, mai târziu ne-am despărțit. ani după divorțul nostru, am continuat și am încercat să trăiesc o viață normală fără el, dar nu am putut, așa că am început o căutare despre cum să-mi revin fostul soț, apoi m-am referit, BaBa ogbogo un bărbat extraordinar și extrem de spiritual care mi-a aruncat o vraja de dragoste și mi-a făcut EX-ul să se întoarcă la mine în perioada de 48 de ore. Sunt copleșitor, așa că îi las contactul aici pentru cei care au probleme de relație și căsătorie, astfel încât să poată ajuta cu lucrări grozave. E-mail: greatbabaogbogotemple@gmail.com. Sau numărul lui de WhatsApp. 447440557868. Ia legătura cu el, vezi cât de mare și puternic este. De asemenea, ajută în următoarele aspecte ...

(1) Opriți divorțul.
(2) Barrenness End.
(3) Noroc vraja.
(4) Vraja de căsătorie.
(5) Scapă de probleme spirituale.