Tulburarea de stress posttraumatic (PTSD) - diagnosticare

Criterii diagnostice ale Stresului posttraumatic (PTSD) după DSM IV:

A. Persoana a fost expusă la un eveniment traumatic în care:
  1. a trăit, a fost martoră sau s-a confruntat cu un eveniment care a implicat ameninţări cu moartea sau rănirea gravă, decesul sau rănirea gravă sau ameninţarea integrităţii sale fizice sau a altor persoane;
  2. reacţia persoanei a inclus teamă intensă, sentimente de neajutorare sau oroare.

B. Evenimentul traumatic este reexperienţiat frecvent într-una sau mai multe dintre următoarele modalităţi:

  1. amintiri intruzive ale evenimentului traumatic (imagini, gânduri, percepţii);
  2. coşmaruri recurente legate de evenimentul traumatic;
  3. retrăirea evenimentului la nivel de comportamente, afecte (inclusiv halucinaţii, iluzii, flashback-uri);
  4. distres intens la contactul cu stimuli interni şi externi similari unui aspect al evenimentului traumatic;
  5. reactivitate fiziologică la contactul cu stimuli interni şi externi similari unui aspect al evenimentului traumatic.

C. Evitarea stimulilor asociaţi traumei şi responsivitate generală redusă manifestate în următoarele modalităţi:

  1. încercarea de a evita gânduri, sentimente, conversaţii ce reamintesc de traumă;
  2. evitarea locurilor, activităţilor, persoanelor care reamintesc trauma;
  3. imposibilitate de a-şi aminti aspecte importante ale evenimentului traumatic;
  4. interesul sau participarea la activităţi importante sunt mult diminuate;
  5. sentiment de detaşare şi înstrăinare de ceilalţi;
  6. gama de afecte este mult restrânsă;
  7. aşteptări/speranţe pesimiste în legătură cu viitorul.

D. Hipervigilenţă sau hiperactivare care nu existau înainte de trauma manifestate prin:

  1. dificultăţi de adormire şi insomnii;
  2. iritabilitate sau izbucniri de furie;
  3. dificultăţi de concentrare;
  4. hipervigilenţă.

E. Simptomele durează de mai mult de o lună

Acut: dacă durata simptomelor este mai puţin de 3 luni
Cronic: dacă durata simptomelor este de 3 luni sau mai mult . In cazurile cronice sunt asimilate modificări persistente ale personalităţii după un stress sever.

Un comentariu:

torpey clare spunea...

Ce mărturie minunată, sunt clare de torpe, am fost fericită de căsnicia mea, nu până când soțul meu a început să asculte bârfe despre mine nefiind credincioși juramintelor noastre conjugale, am încercat să-l înțeleg că sunt bârfe și minciuni, dar a pierdut dragostea, încrederea și încrederea în noi. Așa că am devenit cupluri neplăcute și apoi ne-am completat pentru divorț, mai târziu ne-am despărțit. ani după divorțul nostru, am continuat și am încercat să trăiesc o viață normală fără el, dar nu am putut, așa că am început o căutare despre cum să-mi revin fostul soț, apoi m-am referit, BaBa ogbogo un bărbat extraordinar și extrem de spiritual care mi-a aruncat o vraja de dragoste și mi-a făcut EX-ul să se întoarcă la mine în perioada de 48 de ore. Sunt copleșitor, așa că îi las contactul aici pentru cei care au probleme de relație și căsătorie, astfel încât să poată ajuta cu lucrări grozave. E-mail: greatbabaogbogotemple@gmail.com. Sau numărul lui de WhatsApp. 447440557868. Ia legătura cu el, vezi cât de mare și puternic este. De asemenea, ajută în următoarele aspecte ...

(1) Opriți divorțul.
(2) Barrenness End.
(3) Noroc vraja.
(4) Vraja de căsătorie.
(5) Scapă de probleme spirituale.