Vrei sa fii voluntar? Avem nevoie de tine!

ASOCIATIA UMANITARA SI CLUBUL SPORTIV
HERMANNSTADT
ALE PERSOANELOR CU HANDICAP NEURO-LOCOMOTOR
DIN JUDETUL SIBIU
Dandu-ne o mana de ajutor, vei putea sa:
  • iti imbunatatesti abilitatile in lucrul cu copiii
  • iti imbogatesti experienta si CV-ul

La finalul activitatilor se vor elibera adeverinte de voluntariat.

Coordonator de voluntariat psiholog OANA SOROAGA, telefon 0740.074070, e-mail: oana_s@yahoo.com

CURIOS DESPRE CE ESTE VORBA?

CITESTE MAI JOS!

ÎMPREUNĂ NE CUNOAŞTEM ŞI REUŞIM
Proiect de promovare a abilităţilor persoanelor cu handicap

"ADU COPILUL LA JOACĂ!"


În colaborare cu teatrul pentru copii şi tineret “GONG”, urmărim implicarea copiilor cu handicap neuro-locomotor din oraşul Sibiu în activităţi recreativ-creative (spectacole de teatru de păpuşi şi jocuri în grup), împreună cu copii de aceeaşi vârstă din grădiniţe şi şcoli. În acest scop, îi sprijinim pe copiii cu handicap neuro-locomotor să ofere un spectacol de teatru de păpuşi copiilor fără handicap din oraşul Sibiu.

Activităţi:
- Promovarea proiectului în incinta Teatrului Gong, la sediul Asociaţiei şi în şcoli şi grădiniţe din oraşul Sibiu.
- Construirea spectacolului de teatru de păpuşi, cu ajutorul voluntarilor. Repetiţiile au loc săptămânal la Teatrul Gong, lunea, între orele 15.00 şi 17.00.
- Prezentarea spectacolului de teatru de păpuşi şi implicarea copiilor cu şi fără handicap neuro-locomotor în jocuri de grup.

Beneficiari: Copii cu handicap neuro-locomotor cu vârste cuprinse între 5 şi 15 ani, membrii ai Asociaţiei Umanitare şi Club Sportiv “Hermannstadt” ale Persoanelor cu Handicap Neuro-Locomotor din judeţul Sibiu.

Parteneri: Teatrul de păpuşi “Gong” Sibiu, Şcoala gen. nr. 19 din Sibiu, Grădiniţa nr. 42 din Sibiu.

Un comentariu:

nelson spunea...

Este timpul să-mi împărtășesc mărturia, eu sunt Nelson și fericit când depun mărturie aici, am fost prezentată de Baba Ogbogo de mama mea când a descoperit că nu-mi pot rămâne soția însărcinată după 3 ani de căsătorie. Deci, acestea au adus atâtea probleme în căsnicia mea și au dus la divorț. a spus ea, el este extrem de spiritual și poate să o facă pe soția mea să se întoarcă la mine cu bucurie și putem avea copii împreună. La început, nu m-am îndoit până nu l-am contactat și apoi am aruncat vrăji puternice asupra mea și am făcut-o pe soția mea să se întoarcă la mine după ce a făcut ceea ce era necesar. Acum, suntem mulțumiți de copii minunați. Din ziua în care Great BaBa Ogbogo a lucrat pentru mine și mi-a rezolvat problemele. Am făcut un jurământ puternic că, atâta timp cât voi trăi, voi continua să mărturisesc despre bunătatea marilor sale lucrări, iar cei care se confruntă cu dificultăți de relație și căsătorie ar trebui să-l contacteze rapid și să devină un martor fericit ca mine. I-am renunțat la contact aici, prin e-mail: greatbabaogbogotemple@gmail.com sau l-am contactat prin numărul său WhatsApp. +2349020168697
El a făcut-o pe fosta mea soție să se întoarcă la mine cu bucurie
M-a vindecat de la un om impotent la un bărbat adevărat.