Serile de Psihoterapie



ULTIMA INTALNIRE DIN CADRUL "SERILOR DE PSIHOTERAPIE"


Dupa 6 luni de la inceperea proiectului, cei interesati de psihoterapie se vor intalni saptamana aceasta pentru ultima data in ceainaria librariei Humanitas din Sibiu.


Temele de discutie vor fi

Rolul psihoterapeutului in psihoterapie - continuare de saptamana trecuta

"Cine, ce castiga?"

- despre transformarile survenite pe parcursul procesului de psihoterapie
-feed-back la finalul proiectului "Serile de psihoterapie"

Ne vedem joi, 7 Mai 2009, orele 17.30 fix, la ceainaria librariei Humanitas din Sibiu, pentru a participa la discutii despre psihoterapie, inconjurati de carti, la o ceasca de ceai aromat.

Va asteptam!

Un comentariu:

Unknown spunea...

Aceasta este o mărturie a unui mare casator de vrăji „DR.WEALTHY”, care m-a ajutat în restabilirea vieții mele amoroase. În ziua în care soțul meu m-a părăsit, lucrurile au apărut sumbre și atmosfera a fost grea de incertitudini. Totul mi s-a părut palid, așa că am decis să caut ajutor în râșile de vrăji, care au capacitatea de a-mi aduce fostul soț înapoi la mine. Așa cum mi s-a propus, am mers pe internet și așa cum ați văzut și în căutarea dvs. pentru o casetă de vrajă fiabilă, am văzut o mulțime de mărturii făcute de răzvrăjitori în recuperarea foștilor soți și persoane dragi. Condus de credința în DR.WEALTHY L-am contactat și după ce i-am explicat lucrurile, a acceptat să facă față provocărilor din teren. S-a descurcat excelent. Fostul meu soț mi-a revenit cu mai multă grijă și afecțiune. Prin urmare, aș dori să profit de această ocazie pentru a-i aduce un omagiu pentru serviciul său dezinteresat pentru situația mea. Lăudabil, a arătat un mare curaj în asumarea sarcinii descurajante de a găsi soluții la practic orice problemă dată. Contactați-l la, wealthylovespell@gmail.com sau whatsapp l +2348105150446 vizitați site-ul http://wealthyspellhome.over-blog.com