Pana in 2020 depresia va deveni cea mai obisnuita boala in lumea civilizata

de Iolanda Badilita, HotNews.ro
Marţi, 17 februarie 2009

In contextul crizei economice, in care numarul somerilor este in crestere, raportul arata ca acele categorii vulnerabile si marginalizate, cum sunt somerii si emigrantii dar si persoanele cu handicap sau oamenii care au suferit abuzuri sunt predispuse într-o masura mai mare la depresie. Acestea sunt cateva dintre datele unui raport care va fi dezbatut zilele acestea de plenul Parlamentului European.
  • Unul din patru oameni va avea o forma de tulburare psihica la un moment dat în viata.
  • Depresia este una din cele mai întalnite tulburari, care afecteaza una din sase femei.
  • Se estimeaza ca pana în 2020, depresia va deveni cea mai obisnuita boala în lumea dezvoltata.
  • In fiecare an, în Uniunea Europeana se sinucid 59.000 de persoane.
  • 90% dintre sinucideri au ca motiv tulburarile psihice.
In plus, Europa are o populatie din ce in ce mai batrana iar tulburarile neurodegenerative devin din ce în ce mai frecvente. Cu toate acestea, tulburarile psihice nu sunt abordate cu aceeasi seriozitate ca problemele de sanatate fizica, atrage atentia raportul.

Stigmatul de “bolnav psihic”

Potrivit raportoarei de origine greaca, Evangelia Tzampazi, ea insasi o persoana cu dizabilitati tintuita in scaun cu rotile inca din copilarie, comunitatea locala trebuie sa asculte si sa sprijine oamenii cu tulburari psihice. Ea propune ca prin accesarea fondurilor europene statele membre sa ajute la integrarea pe piata muncii a persoanelor cu probleme psihice.

Sa ne gandim la o persoana care are stigmatul „bolnav psihic“ si care îsi cauta de lucru. Cat de bine s-ar simti aceasta daca ar putea lucra de exemplu ca instructor în reciclare, cu grupuri de copii sau batrani.”, a declarat Tzampazi pentru serviciul de presa al Parlamentului European.

Cum este de asteptat, in Uniunea Europeana situatia din acest punct de vedere difera de la o tara la alta. "În Anglia, de exemplu, exista structuri pentru sprijinirea grupurilor de persoane cu handicap. Asta pentru ca problemele de sanatate mentala apar de multe ori la persoanele care au un handicap fizic, ca mine”, spune raportoarea.

Depresia (si sinuciderea care o urmeaza de obicei) este dusmanul invizibil al Uniunii Europene, deoarece face mai multe victime decat accidentele rutiere”, mai spune eurodeputata greaca.

Tampazi a formulat cateva recomandari in cinci domenii prioritare de la prevenirea sinuciderii si depresiei prin monitorizarea celor care au avut tentative de sinucidere si sprijinirea acestora sa se autoajute, la includerea sanatatii mintale in programele de invatamant din domeniul asistentei medicale.


Cat ne innebuneste jobul

Potrivit raportului PE, conditiile de munca joaca un rol important în sanatatea mintala a populatiei. “Anumite tehnici manageriale, lipsa de comunicare, hartuirea, zgomotul, volumul de munca excesiv si lipsa sigurantei la locul de munca alimenteaza stresul, contribuie la aparitia tulburarilor mintale si determina lucratorii sa solicite pensionarea anticipata sau pensionarea pe caz de invaliditate.”

Somajul si lipsa unei sigurante financiare sunt alti doi factori care ne pot dezechilibra mental, mai noteaza raportul. De aceea, in scopul promovarii sanatatii mintale la locul de munca si al imbunatatirii performantei economice a UE, angajatorii ar trebui sa implementeze practici destinate protejarii sanatatii mintale la locul de munca.

19 comentarii:

Unknown spunea...

DRAGI PRIETENI
Este amuzant să vezi plângerile oamenilor despre relația lor cu viața și problemele de viață, unde soluția nu este destul de departe de ei ... Există Real Spell Casters de la Spell caster.Not toată situația este nevoie de vraja care urmează să fie exprimată și vreau să vă asigur să obțineți o soluție finală la această problemă, verificați acest om puternic pe adresa de e-mail ODUDUSPIRITUALSHRINE@gmail.com și veți fi bucuroși să faceți și să vă rezolvați toate problemele și să rezolvați problema, iar viața și sănătatea voastră de iubire se vor întoarce iar dvs. sunt garanția de a trăi o viață fericită după aceea.

Anonim spunea...

Numele meu este Luis Roland. Sunt aici să împărtășesc mărturia mea despre un adevărat vrăjitor care mi-a adus soția și copiii înapoi la mine și mi-a restabilit familia. Soția mea și cu mine am fost despărțiți acum 2 luni. Am avut doi fii, iar soția mea a primit custodia lor. Soția mea a plecat cu copiii în Franța. Am fost complet devastat și confuz. Într-o zi, un vechi prieten de-al meu mi-a spus despre o vrăjitoare pe internet numită DR ODUMA HERBAL HOME. El mi-a spus cum Dr. Oduma a ajutat oamenii cu relația lor și problemele de căsătorie prin puterile vrăjilor de dragoste, la început m-am îndoit de existența unui astfel de lucru. Apoi l-am contactat, mi-a spus că totul va fi bine ca familia mea să se întoarcă la mine. El ma ajutat să arunc o vrajă și în 72 de ore, soția mea sa întors cu cei doi fii care ne-au cerut scuze. Astăzi, trăim împreună fericit cu cei doi fii ai noștri.
ACESTE SUNT DREPTURILE DR ODUMA POT FI CURATE:
Gonoreea, cancerul, HIV / SIDA, diabetul zaharat, scăderea numărului de spermatozoizi, problema sarcinii, virusul herpesului, accidentul vascular cerebral, aducerea ex-amantă, boala Alzheimer, vraja de loterie.
Deci, dragi prieteni, îl puteți trimite prin e-mail prin e-mailul său: drodumaherbalhome@gmail.com

Unknown spunea...

CEL MAI MAI MULTE CEL MAI MULTE CEL MAI BUNE SI FULFILLMENT MY BACK TO ME.
Bună, sunt Lana Ivano. După ce a fost în relație cu soțul meu de ani de zile, sa despărțit de mine. Am făcut totul la îndemâna mea să-l aduc înapoi, dar totul a fost în zadar, l-am vrut atât de rău din cauza dragostei pe care am avut-o pentru el, l-am rugat cu totul, am făcut promisiuni, dar a refuzat. Mi-am explicat problema prietenei mele și ea mi-a sugerat să contactez mai degrabă un vrăjitor care să mă ajute să arunc o vrajă să-l aduc înapoi, nu aveam de ales decât să încerc. Am trimis mesajele de vrăjitor pe nume DR RICO OSULA și ma asigurat că nu există nici o problemă și că totul va fi bine înainte de trei zile. El a aruncat vraja și surprinzător în a doua zi, soțul meu ma sunat. Am fost atât de surprins, am răspuns la telefon și tot ce mi-a spus a fost că a fost atât de rău pentru tot ce sa întâmplat. A vrut să mă întorc la el. De asemenea, a spus că mă iubește atât de mult. Am fost atât de fericit și am mers la el, așa am început să trăim împreună din fericire din nou. Adresa de e-mail a oricărei vrăjitoare este: ricoosulasolutiontemple@gmail.com sau ce-l puteți trimite prin e-mail sau puteți să-l telegramați acum +2347082727576 .. Puteți să-l trimiteți prin e-mail dacă aveți nevoie de asistența lui în relația dvs. sau în orice alt caz.

1) vrăji vrăji
2) Vrăjile pierdute de dragoste
3) Vrăjile de divorț
4) Vrăjile căsătoriei
5) Vraja de legare.
6) vrăji de rupere
7) Înlăturați un iubit din trecut
8.) Vrei să fii promovat în biroul tău / vraja de loterie
9) doresc să-ți satisfacă iubitul
Contactați acest om grozav dacă aveți o problemă pentru o soluție durabilă
prin ricoosulasolutiontemple@gmail.com sau prin ce-l trimiteți prin telegramă acum +2347082727576.

Florin Mihai spunea...

O poveste pe care te ajutam sa-ti aduci inapoi pe iubitul tau care te-a rupt sau te-ai divortat, iubitul meu sa despartit de mine din cauza unui motiv 1 era pentru ca ori de cate ori ne facem dragoste nu stau mai mult in sex si penisul meu este foarte mic, nu o satisfacem dupa ce ne-am despartit timp de 8 luni am intrat in contact cu doctorul Sacre care a facut o rugaciune in 24 de ore am fost inapoi la mine si i-am spus si despre penisul meu asa ca mi-a trimis un produs care sa ma ajute am un penis mai lung si mai mare, am mai mult timp in sex si ma iubeste mai mult decat inainte de toate datorita dr. Sacre

aici sunt contact: apel sau WhatsApp: +2348159768201 sau Sacretempleofpower@gmail.com

Nume: Florin Mihai țară: română

Monica spunea...

Buna ziua Ma numesc Monica, Am din limba romana. și sunt foarte fericit că am postat pe acest blog despre cum mi-a ajutat o minunată vrăjitoare să-mi aduc înapoi dragostea vieții mele. Știu că există o mulțime de femei ca mine care au făcut atât de mult pentru a-și întoarce soțul, sunt aici pentru a vă spune să nu mai căutați, deoarece răspunsul este chiar aici. Cred sincer că dacă există până la cinci rotițe de vrajă ca Dr. Sacre această lume ar fi un loc mai bun, am văzut oameni plângându-se despre cum castă falsă a vrăjiturilor le-a promis să le ajute, dar nu putea, dar cu doctorul Sacre îți spun că problema ta este rezolvat deja. Soțul meu și cu mine eram despărțiți timp de 4 ani și nu am putut să suport fără să trăiesc cu el, am încercat totul să-l duc înapoi, dar nimic nu a funcționat până când am văzut numeroase mărturii despre o vrăjitoare numită Dr Sacre și cât de mare a fost lucrarea lui este. I-am contactat imediat prin e-mail Sacretempleofpower@gmail.com imediat și am urmat pasul pe care l-a solicitat și în mai puțin de 24 de ore, iubitul meu ma sunat și era dornic de iertarea mea și că nu dorea altceva decât să mă țină în brațe pentru totdeauna. Am umplut atât de multă bucurie și fericire încât l-am găsit pe Dr Sacre, sper că toți cei de aici vor găsi această mărturie a mea și o să-ți aducă soțul înapoi în doar 24 de ore mulțumesc ... contactați-l pe e-mail: Sacretempleofpower@gmail.com poți să-l faci ce-l ajută +2348159768201

Anonim spunea...

Salutare tuturor! Sunt Kim din Statele Unite ale Americii Sunt aici pentru a depune mărturie în numele acestui mare om care a adus fericirea familiei mele după ce iubitul meu Chris mi-a lăsat trei ani la o altă femeie pe care am iubit-o Chris pentru că era prima mea dragoste am încercat totul Făceam să-l aduc înapoi pe Chris în viața mea, dar oamenii pe care i-am întâlnit doar mi-au ascuns și mint. Deci, în mod normal, mă duc sâmbătă să-mi fac părul și să fac ceva. în salon, când ascultă radioul, programul (așa cum m-am întors la fostul meu) și am început să vorbesc mult despre Dr.chamberc cum acest om a ajutat mulți oameni să aducă un amant acolo, așa că am mers imediat la doamnelor, pe care le-am întâlnit în salon și le-am explicat lucruri care le-au spus că ar trebui să încerc să îl contactez pe Dr.chamberc că vorbea despre oraș și că oamenii l-au contactat cu adevărat pentru ajutor, am căutat imediat pe internet și am citit lucruri grozave despre Dr.chamberc Acum sunt Dr.chamberccontact imediat în salonul pe care l-am chemat Dr.chamberc și i-am împărtășit problema cu el pe care tocmai mi-a spus că nu trebuia să-mi fac griji că ar trebui să fiu doar fericit tocmai mi-a spus să-i trimit niște detalii Am făcut și apoi sa întors la mine că totul ar fi bine în 36 de ore am fost atât de fericit că Dr.chamberc și-a făcut treaba și nu ma dezamăgit, iubitul meu Chris a venit la mine în lacrimi și mi-a cerut scuze că a plecat mă în dureri profunde pentru un bun 3 ani, deci el a decis să dovedească că el niciodată el nu mă va lăsa fără nici un motiv să mă acceseze în contul meu și să-i fac rudă rudă pentru toată voința lui. Acum, cel mai perfect lucru este că el nu poate să petreacă un minut fără să mă vadă sau să mă sune, sunt atât de recunoscător pentru Dr.chamberc că a întors norocul pe care l-am pierdut ani de zile. Vă rugăm să contactați Dr.chamberc pentru ajutor că el este un om de încredere în email chamberc564@yahoo.com
(1) Dacă doriți ex-spate. (2) dacă aveți întotdeauna vise rele. (3) Vrei să fii promovat în biroul tău. (4) Vrei ca femeile / bărbații să fugă pentru tine? (5) Dacă vreți un copil. (6) [Vrei să fii bogat. (7) Vrei ca soțul și soția să fie pentru totdeauna. (8) Dacă aveți nevoie de asistență financiară. (9) Dacă doriți să opriți divorțul. 10) Ajutați oamenii să iasă din închisoare. (11) Vrăji de căsătorie (12) Vrăji minunate (13) Vrăji de frumusețe (14) PROPHECY CHARM (15) Magic de atracție (16) Evil Eye Magic. (17) Spell Kissing (18) Scoateți vrăji de grețuri. (19) SPELLS SPECIAL GRATUIT. (20) SUCCESUL ÎN ÎNCERCĂRI. (21) Vraja pentru a obține cine te iubește. CONTACT: chamberc564@yahoo.com

Josephine Roland spunea...

Toate mulțumirile doctorului Idialu pentru restaurarea căsătoriei mele după 5 ani de despărțire cu ajutorul dr. Prince, cea mai mare vrăjitoare, căsătoria mea a fost restaurată înapoi, chiar și prin încercări și necazuri. Soțul meu sa întors acasă după mult timp cu o altă femeie după vraja dr. Prince Idialu. Aveam îndoieli și am strigat la El. Dr Prince îmi promite și garantează că, după 48 de ore, soțul meu ne întoarcem acasă cerșind, m-am gândit că spune doar ce nu poate face decât după 48 de ore de la vraja soțul meu se întoarce acasă nu la 48 de ore el promite, vă mulțumesc pentru ajutor prin e-mail pentru ajutor prin: princeidialu@outlook.com whatsaap +1(845)731-5643

Josephine Roland spunea...

Odată ce am început eliberarea negativă, simțeam că lucrurile nu s-ar întâmpla niciodată pentru mine. Situația mea a dispărut. A fost un ultim efort pentru a-mi salva căsnicia de 6 ani. Am încercat atât de multe vrăji în trecut că aceasta a fost ultima mea șansă! I Contact Dr. ISELE, cea mai mare vrăjitoare de dragoste pentru ajutor și trebuie să spun că, deși inițial am ezitat, am început să văd rezultatele în cele 3 zile! Acest lucru este uimitor! Mulțumesc! Mulțumesc! Mulțumesc! Suntem acum împreună și lucrurile sunt minunate! Am crezut că nu voi fi niciodată atât de fericit! Contactați-l și pentru mărturia dvs. prin intermediul: driselehomeofsolution01@gmail.com sau sunați la ceas +2347051771573

Anonim spunea...

Odată ce am început eliberarea negativă, simțeam că lucrurile nu s-ar întâmpla niciodată pentru mine. Situația mea a dispărut. A fost un ultim efort pentru a-mi salva căsnicia de 6 ani. Am încercat atât de multe vrăji în trecut că aceasta a fost ultima mea șansă! I Contact Dr. ISELE, cea mai mare vrăjitoare de dragoste pentru ajutor și trebuie să spun că, deși inițial am ezitat, am început să văd rezultatele în cele 3 zile! Acest lucru este uimitor! Mulțumesc! Mulțumesc! Mulțumesc! Suntem acum împreună și lucrurile sunt minunate! Am crezut că nu voi fi niciodată atât de fericit! Contactați-l și pentru mărturia dvs. prin intermediul: driselehomeofsolution01@gmail.com sau sunați la ceas +2347051771573

1 spunea...

TREBUIE CITIT

Bună ziua tuturor, numele meu este Tonia, vreau să-mi împărtășesc povestea lumii cu privire la modul în care am primit spatele fostului meu soț cu vrăjitorie, am suferit singur cu fiica mea timp de 9 ani, soțul meu ma lăsat și a urmat o altă femeie, am căutat ajutor peste tot Nimeni nu mi-a putut ajuta până în ultima lună am văzut anunțul unei doamne din Germania vorbind despre doctorul Ogundele Acest om este foarte puternic are puterea de a face orice, mi-a adus soțul pentru mine cu vraja lui, am fost atat de fericit si i-am spus ca ii voi impartasi numele in lume pentru ca oamenii sa il cunoasca, Dr. Ogudele mi-a adus sotul care ma lasat timp de 9 ani in doar 24 de ore, acest om este super puternic, vreau să vă informez pe cineva care are relații sau orice fel de problemă, contactați dr. Ogundele și el va ajuta doar la modul în care mă ajută. Iată detaliile sale de contact pentru cei care doresc să-l contacteze pentru soluție Email: ogundeletempleofsolution@gmail.com WhatsApp și Viber Chat: +27638836445.

Anke van der Pierre spunea...

Vreau să-i mulțumesc domnului Bubuza că mi-a adus înapoi fostul meu iubit, iubitul meu și că am iubit pe atât de mult, relația noastră a fost cu adevărat uimitoare și am învățat că nu vom putea niciodată să o facem fără unul pe celălalt, deși l-am iubit atât de mult încât niciodată nu am știut el a fost obosit de relația și el a fost interesat de cel mai bun prieten al meu. Sa despărțit de mine și am fost devastat, mi-am plâns ochii înainte de a merge la culcare în fiecare noapte, viața și visele mele au fost zdruncinate, am fost frustrat până când am intrat în contact cu un vechi prieten al meu care ma introdus apoi la domnul Bubuza vrăjitorul magic Magic. Lordul Bubuza mi-a dat instrucțiuni cu privire la ce să fac și am aderat strict la ea și mi-a spus că prietenul meu se va întoarce la mine cerșind în 12-16 ore, după ce a făcut tot ce mi-a cerut să fac, iubitul meu a venit la mine cerșind și plângând pe genunchi. Toate datorită domnului Bubuza pentru lucrările sale minunate. Dacă aveți o problemă de genul asta sau cel mai rău decât acest lucru contactați domnul Bubuza pentru o soluție permanentă și nu veți regreta niciodată întâlnirea cu el. Contactați Domnul Bubuza Via e-mail: lordbubuzamiraclework@hotmail.com sau prin WhatsApp: +1 505 569 0396...

Anonim spunea...

În cele din urmă, plăcerea mea este restabilită de un consiliu de participare numit profesor Pellar. Sunt Aminat din Suedia. Vreau ca toți cei de pe acest site sau forum să mă alăture mulțumesc profesorului Pellar de la (drpellar@gmail.com) pentru ceea ce a făcut pentru mine și pentru copiii mei. Am fost căsătorit cu soțul meu timp de 5 ani și am trăit fericit împreună în acest an până când a călătorit în Brazilia pentru o călătorie de afaceri unde a întâlnit această prostituată care la confundat să mă urăsc pe mine și pe copii și doar o iubesc. Când soțul meu sa întors din călătoria pe care nu a jucat-o este rolul soțului meu și a devenit străin. A călătorit în Brazilia în fiecare lună. Eram atât de confuz și căutam o cale să-l întorc. O zi credincioasă căutam computerul, am văzut o mărturie a acestui preot voodoo profesor Pellar. Mărturia a evidențiat magia sa puternică și binele pe care îl poate face. Conform evidenței, se vindecă cancerul, HIV / SIDA, se iau înapoi împrumutul dvs. existent și banii mândri. Am fost surprins și m-am întrebat "Cum nu vine lumea din acest preot voodoo", dar eram disperată, așa că am încercat-o. L-am contactat prin detaliile de contact pe care le-am văzut pe post. drpellar@gmail.com El a răspuns când l-am contactat, i-am explicat suferința mea și ma asigurat că voi găsi confort prin magia sa puternică. I-am dat-o înainte să înceapă să lucreze și o săptămână mai târziu soțul meu a venit din Brazilia și a venit umil la mine și a cerut iertare. Am fost fără cuvinte pentru o vreme, înainte să-i dau un sărut. Cine este interesat să contacteze acest preot voodoo cu bunătate, nu lăsați frica sau îndoiala să te oprească. contactați-l drpellar@gmail.com

Nancy Wooder spunea...

Viața mea a fost distrusă când soțul meu mi-a trimis ambalaj, după 13 ani suntem împreună. Am fost pierdut și neputincios după ce am încercat atâtea moduri cu soțul meu înapoi la mine. Într-o zi la serviciu, am fost distras, neștiind că șeful meu m-a sunat, așa că s-a așezat și m-a întrebat despre ce este vorba, i-am spus și el a zâmbit și a spus că nu este nicio problemă. Nu am înțeles niciodată ce a vrut să spună că nu a fost nicio problemă să-mi revin soțului, el a spus că a folosit o vraja pentru a-și reveni soția când l-a lăsat pentru un alt bărbat, iar acum sunt împreună până acum și inițial am fost șocat auzind ceva de la seful meu. El mi-a dat o adresă de e-mail a Domnului NOBEL care l-a ajutat să-și revină soția, nu am crezut niciodată că asta va funcționa, dar nu am avut de ales să vin în contact cu spusele pe care le termin, și el mi-a cerut informațiile și că soțul meu a putut să-mi propună să-i arunc vraja și i-am trimis detaliile, dar după două zile, mama m-a sunat că soțul meu pleda că mă vrea înapoi, nu am crezut niciodată, pentru că era doar un vis și eu a trebuit să mă grăbesc spre locul mamei mele și spre cea mai mare surpriză a mea, în genunchi, soțul meu mi-a cerut iertare că vrea el și copilul înapoi acasă, când i-am dat Domnului NOBEL o conversație cu privire la schimbarea bruscă a soțului meu și a lămurit eu că soțul meu mă va iubi până la sfârșitul lumii, că nu va pleca niciodată pentru o altă femeie. Acum, eu și soțul meu ne-am întors împreună și am început să facem lucruri amuzante pe care nu le-a mai făcut până acum, mă face fericit și fac ceea ce se presupune că ar trebui să facă ca bărbat fără să râvnesc. Vă rugăm, dacă aveți nevoie de ajutor de orice fel, vă rugăm să contactați Domnul NOBEL pentru ajutor. E-mailul său este lordnoblespellcaster@hotmail.com sau lordnoblespellcaster@gmail.com sau îl puteți suna sau whatspp la acest număr + 1 (817) 755-0129

Allison Howarts spunea...

Buna ziua, eu sunt Allison Howarts Dupa ce am fost în rela?ie cu Anderson ani de zile, s-a despar?it de mine, am facut tot posibilul sa-l aduc înapoi, dar totul a fost în zadar, l-am dorit atât de mult din cauza iubirii pe care o am pentru el, L-am implorat cu tot, am facut promisiuni, dar el a refuzat. I-am explicat problema mea prietenului meu ?i ea mi-a sugerat ca ar trebui sa contactez mai degraba o caseta de vraja care m-ar putea ajuta sa arunc o vraja pentru a-l readuce, dar eu sunt tipul care nu a crezut niciodata în vraja, nu am avut de ales decât sa-l încerc, eu i-a trimis caseta vraja ?i mi-a spus ca nu este nicio problema ca totul va fi bine înainte de trei zile, ca fostul meu se va întoarce la mine înainte de trei zile, a aruncat vraja ?i surprinzator în a doua zi, era în jurul orei 16.00. Fostul meu m-a sunat, am fost atât de surprins, am raspuns la apel ?i tot ce a spus a fost ca îi pare atât de rau pentru tot ce s-a întâmplat, încât a vrut sa ma întorc la el, încât ma iube?te atât de mult. Eram atât de fericit ?i m-am dus la el încât a?a am început sa traim din nou ferici?i împreuna. De atunci, mi-am facut promisiune ca oricine ?tiu ca are o problema de rela?ie, a? fi de ajutor unei astfel de persoane, referindu-l la ea singura casa de vraji reala ?i puternica care m-a ajutat cu propria mea problema. e-mail: ogagakunta@gmail.com pute?i sa-i trimite?i un e-mail daca ave?i nevoie de asisten?a sa în rela?ia dvs. sau în orice alt caz sau WhatsApp, la +2348069032895
1) Vraji de dragoste
2) Vraji de dragoste pierdute
3) Vraji de divor?
4) Vraji de casatorie
5) Vraja de legare.
6) Vraji de rupere
7) Alunga un iubit trecut
8.) Dori?i sa va promova?i în vraja dvs. de birou / Loterie
9) dori?i sa va satisface?i iubitul
Contacta?i acest om grozav daca ave?i vreo problema pentru o solu?ie de durata
ogagakunta@gmail.com

elizabeth james spunea...

Salut baieti! Numele meu este Elizabeth James sunt de la Prinț Am pierdut soțul meu cu o altă femeie, după 4 ani de căsătorie. Am avut o căsătorie minunată, dar el a început o relație cu un coleg de muncă care a urmărit după el. El locuiește aproape de munca sa și a refuzat să vorbească cu mine sau să vină acasă. Am fost atât de devastat și mi-a fost greu să fac față. Am devenit foarte îngrijorat și am avut nevoie de ajutor. Când navighez pe internet într-o zi, am dat peste un comentariu de mary care sugera că Dr. JAJA a ajutat-o ​​să-și rezolve problemele conjugale, să restabilească relațiile rupte și așa mai departe. Deci, am simțit că ar trebui să-i încerc. L-am contactat și el a făcut o vrajă pentru mine.48 ore mai târziu, soțul meu a venit la mine și mi-a cerut scuze pentru greșelile pe care le-a făcut și i-a promis că nu o va mai face niciodată. De atunci, totul a revenit la normal. Eu și familia mea trăim din nou fericiți împreună. Toate mulțumesc dr. JAJA. Dacă aveți nevoie de o casetă de vrăji care poate arunca o vrajă care funcționează cu adevărat, vă sugerez să-l contactați. Nu te va dezamăgi. Îți ofer 100% garanție că te va ajuta. Adresa lui de email jajaspellcasterstemple1@gmail.com sau adăugați-l pe whatsApp +79269935321 Mulțumesc Dr.JAJA.

Anonymous spunea...

Când am găsit în cele din urmă mărturii despre această casă de vrăjire Dr AJAYI, cum a ajutat multe persoane să-și recupereze iubitele și casele sparte, l-am contactat prin numărul WhatsApp: +2347084887094 pentru că iubitul meu pe care îl iubesc cu adevărat din toată inima și pe care îl iubește și eu, dar dintr-o dată s-a schimbat și și-a întors spatele asupra mea și m-a urât cu pasiune, fără niciun motiv că a plecat de acasă și mai târziu am auzit că locuiește cu o altă femeie, acest comportament era foarte ciudat ca și cum ar fi fost manipulat, m-a blocat de toate contactele sale de socializare și nu am putut să comunic cu el. Eram disperat să-mi iau prietenul înapoi. Viața fără iubitul meu a fost o adevărată încurcătură pentru mine, deoarece îl iubesc cu adevărat și știu că și el mă iubește, căut ajutorul prietenilor apropiați și a membrilor familiei, dar nu are noroc să mă întorc. Mi-am dorit o schimbare dramatică și am crezut că magia poate fi soluția. După ce am discutat rezoluția cu DR AJAYI, mi-a dat speranța că îmi va restabili relația înapoi pentru că deja m-a angajat. M-am simțit încrezător că, de fapt, îl va face pe prietenul meu să se întoarcă acasă și a făcut-o! Este fantastic ceea ce mi-a făcut acest grozav minunat, ajutorul lui nu are preț! Nu știu ce aș fi făcut fără DR AJAYI. DR AJAYI își face treaba atât de bine, că este organizat și extrem de funcțional, cred că este cel mai bun caser de vrăji pe care pot conta atunci când vine vorba de tot felul de vrăji, sunt foarte recunoscător că vrăjile lui au funcționat, dacă ai nevoie de ajutor, contactează el prin e-mail drajayi1990@gmail.com sau WhatsApp: +2347084887094 Vă asigur că lucrurile se vor întoarce pentru voi.

Unknown spunea...

todo gracias al Dr. Ayo por traerme a mi esposo de regreso, hemos estado juntos durante 4 años, vivimos o viață fericită și nostru amor este foarte dulce, dar un zi mi-a spus un veritabil prieten care a vrut casa și niciodată nu a sunat . conmigo y él está muy enojado, así que hago todo lo posible para no saber cuál es el problema, pero él nunca quiere que me acerque a él, así que estaba muy preocupado por él, sin darme cuenta de que estaba teniendo una aventura con otra femeie. , dejó de cuidarme bien y nunca más volvió a pensar en mí y mi vida nunca más recordó lo mismo. Un día când a fost lecând adevărul în Internet, am găsit cu Dr. Ayo, cine a ajutat la oamenii să recupereze amor și să-mi dau un contact de contact și să-mi răspund și să-mi explic problemă și să spun că nu mă preocupă nada que mi esposo volvería a mí y me hizo un hechizo de amor y después de 3 días mi esposo me llama y discúlpame para que lo perdone que nunca más volverá a cometer ese error y lo perdono estamos viviendo un ja ppy vida de nuevo como uno . Todo gracias a la Dra. Ayo por hacerme fericit de nou în viață. si se enfrenta a algún problema in la vida. poate trimite un WhatsAPP la +2347055691377 O ​​Correo electronic: drayo47373@gmail.com. te hará sentir happy de nuevo.

Unknown spunea...

Viața mea este plină de fericire pentru că DR ISIKOLO mă face să fiu fericit. Numele meu este Roxana Anda, ceea ce mi s-a întâmplat nu este ceea ce pot păstra doar pentru mine, ci și să spun lumii, astfel încât cei care au vreo problemă cu relația sau căsătoria să-și recapete dragostea și să fie fericiți din nou. Eu și iubitul meu am avut câteva probleme serioase care duc la despărțirea noastră, deoarece după aceea viața mea nu a mai fost niciodată aceeași, am încercat toate metodele pentru a-l recupera. dar au fost doar risipă de efort și pierdere de timp. Dar într-o zi, în timpul căutării mele pe internet, am dat peste cineva care mărturisește despre DR ISIKOLO. Îl contactez și îi explic problema mea. Sunt încă foarte surprins până acum cum a putut să-l readucă pe iubitul meu în 48 de ore. Cu acest lucru grozav care s-a întâmplat în viața mea, am decis să povestesc lumii întregi despre acest mare om numit DR ISIKOLO. Prieteni sau oricui îmi citește mărturia, dacă aveți nevoie de ajutor pentru a vă readuce fostul iubit/fostul soț sau doriți să aveți copilul, vă rugăm să îl contactați cu amabilitate prin e-mail; Trimiteți-l prin e-mail la isikolosolutionhome@gmail.com sau WhatsApp lui la: +2348133261196

Anonymous spunea...

Astăzi, majoritatea oamenilor experimentează durerea diferitelor relații, deoarece este greu să renunți la iubirea adevărată, uneori ne prefacem că suntem bine, dar nu este așa cum este. Pentru a obține o persoană dragă, ne străduim, de asemenea, să recâștigăm bucuria și fericirea prin relațiile pe care le-am stabilit de-a lungul anilor. Dr. Egwali este aici pentru a ajuta inimile frânte, deoarece, cu farmecele sale puternice de dragoste, este capabil să recreeze o viață de dragoste aproape inexistentă, deoarece am încercat-o și am crezut că sunt un martor viu astăzi. Contact persoanele cu relații similare sau leziuni de soț pentru a-l contacta cât mai curând posibil pe WhatsApp la +2348122948392 sau prin
Trimiteți un e-mail /dregwalispellbinder@gmail.com