ADRESEAZA O INTREBARE

  • Treci printr-o situatie dificila si nu stii cum sa ii faci fata?
  • Ai intrebari la care nu reusesti sa gasesti raspunsurile?
  • Un membru al familiei tale sau un prieten trece printr-o perioada dificila si ai vrea sa-l ajuti dar nu stii cum?
  • Intampini dificultati in relatiile personale sau profesionale?
Imi poti adresa o intrebare pe adresa de e-mail oana_s@yahoo.com sau aici, sub forma de comentariu la articol. Vei primi raspunsul pe e-mail sau il vei putea citi direct pe blog. Identitatea celor implicati este confidentiala si nu va fi facuta publica.

Astept intrebarea ta!

5 comentarii:

Unknown spunea...

Nu-mi vine să cred ... Fostul meu soț este înapoi la mine!
Numele meu este Michelle. Aceasta este o poveste a doctorului Isikolo care mi-a adus fostul soț în trei zile de contact. El mi-a spus că o va face, dar nu l-am crezut, dar am decis să-l încerc și spre cea mai mare surpriză, fostul meu soț sa întors acasă și a început să se joace cu copiii și mi-a dat un pupic pe obraz, în genunchi și m-au rugat să plec fără revedere. Am auzit că avea o femeie pe care o vedea înainte de a pleca de la mine și am fost devastat, ceea ce ma făcut să caut ajutor într-o vrăjitoare ca Dr. Isikolo. De asemenea, am întâlnit acest om printr-o mărturie despre el și am contactat e-mailul lui la odungaspelltemple @ gmail. com și când i-am explicat lucrurile, mi-a spus să nu-mi fac griji. Sunt foarte fericit astăzi că soțul meu, care ma lăsat de mai bine de 2 ani, sa întors acasă. L-am întrebat despre cealaltă femeie și a spus că acesta este trecutul lui și nimic nu-l va face să plece din nou. Sunt recunoscător pentru Dr. Isikolo. Contactați-l să vă ajute acum la isikolosolutionhome@gmail.com De asemenea, puteți să-l ajutați pe WhatsApp pe +2348133261196

Dr Alashira spunea...

căsătoria mea a fost separată timp de 9 ani și 11 luni, toată speranța a fost pierdută pentru că mi-a revenit soțul .. din cauza faptului că are deja o altă femeie, am avut grijă de copii singuri lucrurile erau atât de dure de mine să mă descurc. A fost o zi când am văzut Ibgroupon Facebook, care era despre un singur căsătorit, dar care trăiește, mă alătur grupului pentru a ști despre ce este vorba ... Îmi împărtășesc problema, un prieten îmi trimite un mesaj pe căsuța de e-mail, care îmi povestește despre situația ei și despre cum o ajută medicul Alashira. ea mi-a cerut să-l încerc, iar eu .. Am contactat Marele Dr Alashira la dr.alashirao1@gmail.com și i-am spus totul, mi-a spus că mă va ajuta dacă cred și Isaid da, cred, întreabă el la mine să-mi renunț la poza soțului pe care îl fac .. mi-a spus că ar trebui să încetez să-mi fie teamă că soțul meu se va întoarce .. după 2 zile miraculoase am văzut un apel și am ales iată că soțul meu mi-a sunat telefonul mi-a spus plângând și a făcut mesayying, el nu a făcut-o. știu ce se întâmplă, am crezut că este o glumă a doua zi când l-am văzut pe soțul meu în f nu mă rog cu prietenul său care încă cerșește spunând că ar trebui să-l iert. Vă rugăm să-l contactați E-mail dr.alashirao1@gmail.com sau adăugați-l pe WhatsApp +2348034395438 heis într-adevăr eu om de pace .. vă poate ajuta dacă credeți

Dr Alashira spunea...

Bonjour points de vue .. !! Je suis ici pour partager mon témoignage sur ce que Dieu a fait dans ma vie grâce à l'aide d'un grand homme de paix et d'amour, Dr Pastor Alashira .. Je m'appelle Mrs Harriet de Georgian Je suis une femme qui travaille très dur deux enfants, j’ai fait beaucoup d’affaires et je gagne beaucoup d’argent, mais pour ma plus grande surprise, tout l’argent que j’ai travaillé nous disparaît sans que nous sachions ce que j’ai fait avec de l’argent..en octobre 2017.I Un contrat de 1 million de dollars nous a été attribué. Je pensais que c’était un rêve, mais pour ma plus grande surprise, le jour où je voulais signer le contrat, le soir même où j’avais un rêve quand j’avais des relations sexuelles avec un homme étrange .. Le lendemain matin, je me suis dit que le jour même, je me suiciderais parce que ma vie était injuste. Il me fallait tant de choses que je veuille me rendre dans une pharmacie pour obtenir une apoison, alors que je suis dans la boutique, je reçois un appel d'un ami qui me demande de ne pas perdre de hopetha Mon problème sera bientôt résolu, il y a un homme avec lequel elle voudra me contacter. Je n'ai jamais voulu l'écouter, mais quelque chose à l'intérieur de moi me demande de me calmer. J'ai recueilli le contact et je l'ai contacté. J'ai vu de nombreux témoignages, À propos d’une femme interdite qui cherchait un bébé pendant 10 ans, tout espoir était perdu immédiatement après avoir contacté le grand homme dont le problème était résolu, elle avait maintenant deux bébés et de nombreux autres témoignages. Je l’ai appelé pour lui raconter mon histoire, il a demandé. Dieu et moi avons dit oui..il m'a demandé mon adresse et m'a dit que mon problème vient de mon bureau, il va envoyer de l'huile d'onction Ange Michael, il me demande de l'utiliser pour oindre mon bureau pendant 7 jours. Idid Ce que j'ai été instruit, le le 7 jour où je suis arrivé à mon bureau ce matin-là, j'ai vu que je voyais un grand serpent. incapable de bouger ni de courir, j'ai crié et demandé de l'aide, mes collègues sont entrés et ont tué le serpent; Je reçois J'ai appelé que le contrat m'ait été attribué à nouveau car je suis sharin g ces témoignages ma vie a changé pour le bien maintenant, vivre heureux avec mes deux enfants, je vous en prie, joignez-vous à moi pour remercier le grand Alashira, c’est vraiment génial… Je ne sais pas d’où vous parlez, mais je vous dis maintenant qu’aucune situation ne vous donne envie, don ' Ne perdez pas espoir que Dieu le fasse pour vous.Pour plus d’informations et d’aide, contactez le Dr alashira sur cet e-mail dr.alashirao1@gmail.com

Dr Alashira spunea...

mon mariage a été séparé pendant 9 ans et 11 mois, tout espoir était perdu pour le retour de mon mari..parce qu'il a déjà une autre femme, je me suis occupé des enfants seuls, les choses étaient si difficiles à gérer.il y a un jour que j'ai vuI bgroupon Facebook, qui parlait de marié mais vivant de célibataire, j’ai rejoint le groupe pour savoir de quoi il s’agissait..Je partage mon problème, un ami m’a envoyé un message sur ma boîte de réception me racontant sa situation et comment le docteur Alashira l’a aidée..Elle ne croit jamais elle, elle me demande de faire un essai, et je le fais .. J'ai contacté le Grand Dr Alashira à dr.alashirao1@gmail.com et je lui ai tout dit, il a dit qu'il m'aiderait si je crois et Isaid oui, je crois, il me demande d'envoyer la photo de mon mari que je fais..il a dit que je devrais cesser d'avoir peur que mon mari ne revienne..après 2 jours miraculeux, j'ai vu un appel et j'ai choisi le fait que mon mari m'appelle en train de m'appeler mon téléphone a déclaré pleurer et bégayer mesayying il issorry il ne savait pas ce qui se passait, je pensais que c'était une blague le lendemain, j'ai vu mon mari i Devant moi avec son ami mendiant toujours en lui disant que je devrais lui pardonner, je ne sais pas comment il l'a fait. Le Dr Alashira est un grand homme, un restaurateur à domicile. Je promets de partager sa bonté avec le monde parce que le monde a besoin d'amanlikethis. S'il vous plaît contactez-le E-mail dr.alashirao1@gmail.com ou l'ajouter sur WhatsApp +2348034395438 heis en effet je homme de paix..il peut vous aider si vous croyez

Dr Alashira spunea...

Mai Atotputernic a continuat să-l binecuvânteze pe dr. Alashira pentru că este o muncă grozavă. Închide anul acesta am solicitat o încărcătură pentru a-mi salva compania, dar știu modul în care am aplicat în multe organizații, dar nu am putut întâlni echipele și condițiile de acolo. .Am renunțat la așa ceva pentru un împrumut .. compania mea continuă să meargă zi de zi am vrut să vând compania, deoarece lucrurile nu funcționează bine și știu echipament ... Am contactat un prieten pentru cumpărători înainte să-mi spună cum este Alashirahelphiminkeepingisbusinessendingand acum face profit .. l-am contactat pe dr. Alashira și i-am explicat totul .. mi-a spus ce să obțin și am făcut-o .... iată organizația am aplicat împrumut de la apelat și dat și a dat și am fillit..theygave mea loan din (500.000 $) SUA .. care au plătit și compania mea se depășește peste așteptările mele .. Poate numele lui să fie grozav .. vă rugăm să vă rog, surorile, în orice situație, există o soluție care să nu piardă niciodată sper să vă ajute e-maildr.Alashirao1 @ gmail .com WhatsApp +2348034395438 mulțumesc pentru citit