Proiect de promovare a abilităţilor persoanelor cu handicap


ÎMPREUNĂ NE CUNOAŞTEM ŞI REUŞIM

Proiect de promovare a abilităţilor persoanelor cu handicap


Proiect desfăşurat de Asociaţia Umanitară şi Club Sportiv Hermannstadt ale Persoanelor cu Handicap Neuro-locomotor din judeţul Sibiu – preşedinte Marcela Brad.


Coordonator proiect: psiholog Oana Şoroagă


Programe/Acţiuni:

  1. Realizarea, aplicarea şi analizarea unui chestionar în ceea ce priveşte opinia publică vis-a-vis de persoanele cu handicap, în oraşul Sibiu – perioada mai-noiembrie 2007.
  2. Programul de suport şi orientare în carieră destinat tinerilor cu handicap neuro-locomotor – perioada februarie-mai 2008.
  3. „Adu copilul la joacă!” – program ce a avut în vedere construirea unui spectacol de teatru de păpuşi susţinut de către copii cu handicap neuro-locomotor – perioada martie-decembrie 2008.

Beneficiari direcţi: 8 tineri şi 11 copii cu handicap neuro-locomotor, membrii ai Asociaţiei Umanitare şi Club Sportiv “Hermannstadt” ale Persoanelor cu Handicap neuro-locomotor sau din Centrul de Plasament nr. 1 “Prichindelul” din Sibiu.


Parteneri: pe parcursul proiectului au fost încheiate parteneriate cu:

  • Teatrul pentru Copii şi Tineret „Gong” din Sibiu
  • Centrul de Plasament nr.1 „Prichindelul” din Sibiu
  • Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţie a Copilului din judeţul Sibiu
  • Asociaţia Diakoniewerk Internaţional
  • Asociaţia Studenţilor în Psihologie din Sibiu
  • Grădiniţa nr. 42 din Sibiu
  • Şcoala cu clasele I-VIII nr.19 din Sibiu

Voluntari: pentru fiecare program în parte, au fost implicaţi voluntari din facultăţi de profil şi licee sibiene, în total încheindu-se 32 de contracte de voluntariat.


Rezultate obţinute:

  1. Crearea broşurii „Împreună ne cunoaştem şi reuşim” conţinând date obţinute în urma prelucrării sondajului de opinie

  1. Orientarea a 8 tineri cu handicap în cariera profesională, prin conştientizarea propriilor abilităţi, căutarea activă a unui loc de muncă în ziare şi pe internet, construirea CV-urilor la nivel european, a scrisorilor de motivaţie şi prin exersarea situaţiei de interviu pentru angajare.
  2. Construirea şi prezentarea spectacolului de teatru de păpuşi „Tabăra Vrăjită” în trei reprezentaţii la Teatrul de Păpuşi Gong din Sibiu, având ca public copii din centre, grădiniţe şi şcoli sibiene şi o reprezentaţie la Complexul de Servicii pentru Copilul cu Deficienţe Neuropsihiatrice din Sighişoara. La finalul reprezentaţiilor copiii cu handicap implicaţi în piesă au fost angrenaţi în jocuri şi cântece împreună cu copiii care au asistat ca spectatori la reprezentaţii.

Un comentariu:

nelson spunea...

Este timpul să-mi împărtășesc mărturia, eu sunt Nelson și fericit când depun mărturie aici, am fost prezentată de Baba Ogbogo de mama mea când a descoperit că nu-mi pot rămâne soția însărcinată după 3 ani de căsătorie. Deci, acestea au adus atâtea probleme în căsnicia mea și au dus la divorț. a spus ea, el este extrem de spiritual și poate să o facă pe soția mea să se întoarcă la mine cu bucurie și putem avea copii împreună. La început, nu m-am îndoit până nu l-am contactat și apoi am aruncat vrăji puternice asupra mea și am făcut-o pe soția mea să se întoarcă la mine după ce a făcut ceea ce era necesar. Acum, suntem mulțumiți de copii minunați. Din ziua în care Great BaBa Ogbogo a lucrat pentru mine și mi-a rezolvat problemele. Am făcut un jurământ puternic că, atâta timp cât voi trăi, voi continua să mărturisesc despre bunătatea marilor sale lucrări, iar cei care se confruntă cu dificultăți de relație și căsătorie ar trebui să-l contacteze rapid și să devină un martor fericit ca mine. I-am renunțat la contact aici, prin e-mail: greatbabaogbogotemple@gmail.com sau l-am contactat prin numărul său WhatsApp. +2349020168697
El a făcut-o pe fosta mea soție să se întoarcă la mine cu bucurie
M-a vindecat de la un om impotent la un bărbat adevărat.